  • Data: 2010-02-18 11:49:36
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lut, 12:34, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > W Polsce problemem jest nawet parkowanie na stacji benzynowej... A
    > zazdrosc i chciwosc jest chyba najwieksza na swiecie.

    Za przeproszeniem patrzysz na problem "od dupy strony".

    W UK nie ma problemu bo nie ma tysiecy bucow, ktorzy maja auta a:
    a) nie maja ochoty placic za parking w swoim bloku, biurowcu ect. wiec
    staja gdzie sie da - na przejsciach, pod dystrybutorem, w Warszawie co
    jakis czas jakis debil parkuje na noc na torach i rano trajki stoja w
    korku bo buc blokuje pol miasta :)

    b) maja gdzies bezplatne miejsce parkingowe (np. w garazu pod
    budynkiem) ale wola podtawic "pod oknem", mam taki blok niedaleko
    gdzie jest parking na placu pod blokiem dla mieszkancow/gosci. Parking
    jest niestety pod 'slepa sciana' budynku, wiec kilkunastu naukowcow
    staje na ulicy/trawniku/chodniku/dosjciu do klatki zeby miec auto "pod
    oknem" :)

    I tu nie jest problemem chciwosc stacji benzynowej tylko chec
    wprowadzenia normalnosci. Zeby na stacji benzynowej stal ten kto po
    prostu tam przyjechal zatankowac, zjesc, odpoczac. A kazdy kto pracuje
    lub mieszka w okolicy mial swoje miejsce, a nie stal pod
    dystrybutorem :)