  • Data: 2010-02-18 11:52:38
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b7d25dd@news.home.net.pl...

    > Nie.

    bo ty tak twierdzisz?

    > Jak nie potrafisz - nie pchasz się na afisz. Albo umiesz zorganizować
    > wszystko w sposób legalny i cywilizowany, albo nie pchaj się w
    > działalność.

    albo umiesz samochod zaparkowac w sposob legalny i cywilizowany, albo go
    sprzedaj

    > Szkody? Należności, jeśli już.

    rowniez szkody, bo zapchana stacja powoduje straty, bo klienci pojada tam,
    gdzie beda mogli bez problemu stanac i zalatwic w niej swoje sprawy

    > Martwię. Oczywiście powinna być odpowiednia, dobrze widoczna informacja.

    oczywiscie, wszystko po to, aby jeden baran z drugim nie robil sobie
    prywatnego parkingu ze stacji benzynowej, nie pomylily ci sie aby
    priorytety?

    > Nie pisałem o konserwacji ale "konserwacji". Która nagle się zrobiła,
    > jak nagranie okazało się niekorzystne dla operatora kamer...

    ale zrozum, jak dla mnie to problem kierowcow a nie stacji, to oni musza
    zmienic swoje podejscie, jak ich w domu tego nie nauczono, trzeba ich zmusic