    From: "o...@k...pl" <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blednie wyslany przekaz pocztowy.
    Date: Thu, 20 Nov 2008 10:38:30 -0800 (PST)

    On 20 Lis, 14:09, Johnson <j...@n...pl> wrote:
> [...]

    Witam,
    Oczywiście proszę bardzo.
    Przedstawię sprawę jak najdokładniej się da ( mam nadzieję ).
    Ową instytucją jest komornik.
    Sprawa wygląda następująco. Mój ojciec ma przysądzone na mnie alimenty
    ale nigdy ich nie płacił. Sprawa trafiła do komornika.
    Przez przypadek, pomyłkę i nieznajomość prawa (myślałem, że alimenty
    po 18 roku życia już mi się nei należą - a należą tylko bank przestał
    je płacić) złożyłem u komornika pismo (w lipcu) o umorzenie
    postępowania. Komornik jednak zajął już jedną wypłatę ojca (poszedł do
    pracy - WOW) i omyłkowo wysłał ją do mnie we wrześniu (nie wiem czemu
    tak późno) - miała ona trafić z powrotem do ojca.
    Parę dni temu zadzwoniłem do komornika dowiedzieć się o co chodzi i co
    to za pieniądze to mi wytłumaczył (mogłem nie dzwonić - wiem).
    Poradziłem się kilku zaznajomionych osób i zamierzam wszcząć
    postępowanie ponowie jednak to nei ma większego znaczenia.
    Konkludująć komornik omyłkowo wysłał pieniądze do mnie zamiast do
    mojego ojca.
    Wiem, że istnieje coś takiego jak bezpodstawne wzbogacenie, jednak
    jeśli ktoś popełni błąd w numerze konta i wyśle przelew do obcej
    osoby, odzyskanie takich pieniędzy graniczy z cudem.