eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlad w wyroku w trybie nakazowym - czy warto sie odwolywac? › Re: Blad w wyroku w trybie nakazowym - czy warto sie odwolywac?
  • Data: 2010-11-03 19:24:58
    Temat: Re: Blad w wyroku w trybie nakazowym - czy warto sie odwolywac?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Dwojnowski pisze:

    > To dziwne, bo w aktach sprawy sa zeznania policjantow.
    > Zaczynaja sie od slow "Dnia xxx pelnilem sluzbe" itd.

    Po pierwsze wróżką nie jestem. Było od razu to pisać, to nie byłoby
    gdybania że nie ma zeznań.
    A pod drugie przeczytałaś przepis ? Więc co w tym dziwnego że są
    zeznania? Przepis mówi że można odstąpić, ale nie trzeba. Zasadą
    praktyczną jest że się odstępuje a tutaj widocznie nie odstąpiono. I tyle.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.