  • Data: 2006-05-27 04:26:01
    Temat: Re: Błąd w wypowiedzeniu najmu
    Od: katerynac<n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie dobrze, bo to była umowa z 3-letnim wypowiedzeniem.
    Widzę że tak łatwo nie pozbędę się tego lokatora.

    Kupiłem w 2000 roku mieszkanie zakładowe w którym mieszkał (i nadal mieszka)
    lokator który miał bezterminową umowę najmu z zakładem i stałe zameldowaniem.
    Przy sprzedaży mieszkania ta umowa nie została razwiązana. Z tego powodu lokator
    nie podpisał ze mną zadnej umowy. Załozyłem w 2003 r. sprawę o eksmisję, którą
    przegrałem. Teraz lokator nie chce się wyprowadzić, a takze chce odzyskać
    mieszkanie motywując to tym, jakobym ja wykupił lokal bezprawnie (powołując na
    Art. 3 oraz 6 Ustawy o zasadach zbywania mieszkań będących własnością
    przedsiębiorstw państwowych (Dz. U z 2001 r. Nr 4, poz. 24 i Dz. U. Nr 119, poz.
    567) oraz na Ustawę
    z dnia 21 czerwca 1990 r.o zwrocie korzyści uzyskanych niesłusznie kosztem
    Skarbu Państwa ).

    Lokator zaproponował mi odkupienie tego lokalu za cenę nabycia (10% ceny
    wolnorynkowej). Czy mam się zgodzić na taką propozycję?

    Czy zakład sprzedał mi to mieszkanie z pominęciem prawa i jeżeli lokator poda do
    sądu to może wygrać tą sprawę?
    Kupiłem to mieszkanie dla córki. Ja mam inne mieszkanie właśnościowe w ktorym
    mieszkam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info