eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłąd Bankomatu › Re: Błąd Bankomatu
  • Data: 2002-11-15 22:29:10
    Temat: Re: Błąd Bankomatu
    Od: "H" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Joogi" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ar3r70$tvm$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Wczoraj wadliwie działający bankomat nie wydał mi pieniędzy, blokując
    > równocześnie środki na koncie (Lukas Bank / Bankomat BZ/WBK). Złożyłem
    > reklamację w placówce banku - każą mi czekać od 21-100 dni na jej
    > rozpatrzenie.
    > To były moje JEDYNE pieniądze do końca miesiąca (mam żonę i dwumiesięczne
    > dziecko) , nie mam od kogo pożyczyć... banku to nie obchodzi !
    >
    > Czy są jakieś prawne możliwości wyegzekwowania natychmiastowego zwrotu
    > pieniędzy ?
    > Czy powinienem oczekiwać zadośćuczynienia od banku w przypadku pozytywnego
    > rozpatrzenia reklamacji ?
    > Co mam robić jeżeli wyprą się winy !
    >
    >
    > Pomóżcie proszę bo jestem bezsilny wobec banku...
    >
    >
    > P.S.
    > I z ciekawości :
    > Czy jeżeli wtargnę do banku i wyrwę swoją kasę kasjerce z łap (dla mojej
    > głodnej rodziny) to czy sąd uzna moje działanie jako obronę konieczną...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Joogi
    >
    > Moim zdaniem idziesz z dowodem osobistym do banku i likwidujesz po prostu
    konto wraz z wypłatą kasy. Ty jesteś właścicielem konta i możesz z nim robić
    co cgcesz. Z tego co wiem to tylko sąd może zablokować czyjeś konto i to
    też bardzo trudno.

    Hubert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1