    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biuro Informacji Kredytowej SA
    Date: Mon, 14 May 2007 20:41:04 +0000 (UTC)

    Dnia 14.05.2007 tomek. <t...@p...fm> napisał/a:

    > zwykly pracownik ladowy to nie ma uprawnien aby wyslac zapytanie do BIK,
    > raczej system sam wyslal zapytanie.

    Podobno na to trzeba się zgodzić. Przynajmniej na formularzach wniosków
    dla produktów kredytowych, które wypełniałem, był taki punkt. Niby
    logiczne, bo dopóki nie jestem klientem banku, to dlaczego ma mieć o mnie
    informacje? Może mi odmówić kredytu, jeśli mu do nich dostępu nie udzielę,
    ale nie widze powodu, dla którego miałby mieć do nich wgląd.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/