  • Data: 2008-07-04 21:57:20
    Temat: Re: Biorę kredyt i wyjeżdżam do UK - będą mnie ścigać?
    Od: "Tom" <t...@t...plz> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:g4m522$nom$1@news.dialog.net.pl...

    > Co za śmieć...
    >
    > --
    > Jotte

    Nie przesadzaj a wiesz na ile banki okradaja ludzi, tyle ze to robia po
    przykrywka prawa.

    A tu oplata manipulacyjna, a tu oplata za to za tamto, daj ci kredyt a ty
    robisz na nich przez 20 lat i splacasz odsetki a lenie smierdzace siedza za
    biurkami i sie smieja.

    po prostu odbierasz od nich to co ukradli sami od inncyh, jak Robin Hood i
    rozdajesz biednym