  • Data: 2003-01-18 09:44:49
    Temat: Re: Biopaliwa upadły
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik blad napisał:

    >Użytkownik "Tristan Alder"

    > Ja np odbieram ją negatywnie ponieważ coś mi chcą nakazywać,
    >nie zostawiając żadnego wyboru.
    > Przecież chyba po to są różne organizacje konsumencje i Urząd
    >Antymonopolowy żeby nas bronić przed takimi praktykami, a z systemem
    >nakazowym pożegnaliśmy się chyba ostatecznie.

    Moment! Przecież jest całe stado nakazów! Nie możesz zaśmiecać
    środowiska itp. Są już teraz nakazy regulujące skład spalin. przecież
    kontrolują to na drogach i stacjach.

    > Niezależnie od tego czy silnikom to może zaszkodzić czy nie, ja nie lubię
    >jak się mnie uszczęśliwia na siłę tłumacząc, że to dla mojego dobra. To tak
    >jakby ludzio zakazać palić bo im to szkodzi,

    Bo szkodzi innym! I powinno się zakazać. Już są częściowe zakazy w tej
    sprawie. I nadal spotykam się z tym, że palarnie są na schodach, tam
    gdzie się przechodzi. Ziemia jest dla wszystkich i jak chcesz szkodzić
    SOBIE, to SOBIE szkódź, ale nie mi. I jestem ZA ustawami regulującymi
    szkodzenieu środowisku oraz innym.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/