  • Data: 2005-06-19 17:06:59
    Temat: Re: Bileciki do kontroli - pytanie ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > Chyba jednak to Ty nie rozumiesz.
    > Chodzi mi o wręczenie druku wezwania do zapłaty. Niby jak to sobie wyobrażasz
    > w sytuacji, gdy zainteresowany nie pokwitował odbioru?

    Do mnie różne wezwania przychodzą też listami zwykłymi i też nie mają
    potwierdzenia odbioru.
    Może należałoby jednak wręczać wezwania bez podpisu, niech sobie na
    spokojnie w domu poczyta, a tak to nawet jakby chciał to nie ma jak, bo
    nie dostał.
    Przecież i tak to niczego nie zmienia, czy się podpisał, czy nie.