  • Data: 2005-06-20 07:00:04
    Temat: Re: Bileciki do kontroli - pytanie ?
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20 cze o godzinie 08:30, na pl.soc.prawo, Liwiusz napisał(a):

    > Policja może na miejscu sprawdzić prawdziwość podanych danych.

    Dlatego Kira zapytał/a tak:
    tego, co czlowiek o sobie powiedzial
    ^^^^^^^^^^

    i w domyśle chodziło o to że delikwenta nie trzeba doprowadzać na
    posterunek, policjant może być na miejscu.

    > Wprowadzanie w błąd policjanta jest karalne.

    A jaki to będzie rodzić skutek dla osoby która ... skłamała?

    Olo doprowadził osobę która podróżowała bez ważnego biletu tramwajem na
    posterunek. Osoba ta podaje dane które po sprawdzeniu na komisariacie
    okazują się poprawne. Osobie tej zostaje wypisany blankiet opłaty
    dodatkowej za jazdę bez ważnego biletu nawet w obecności policjantów.

    Za jakiś czas na adres osoby która została 'spisana i sprawdzona' przez
    policjantów przychodzi wezwanie do zapłaty - jakie taka osoba ma szanse na
    uniknięcie ZŁODZIEJSKIEGO zapłacenia za cos czego nie zrobiła?

    Ale najlepsze jest to - jak policja teraz złapie *tego co okłamał policję*?
    Dopiero gdy złapią taką osobę - można będzie ja ukarać za wprowadzenie
    policjanta w błąd - prawda? :)

    --
    Herbi
    20-06-2005 09:00:02