  • Data: 2005-01-04 23:38:55
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PrzemekB wrote:

    > A co Ci groziło gdybyś nie nałgał przez urzędnikiem?

    Ależ ja nie nałgałem przed urzędnikiem. Powiedziałem, jak było, ale jego
    kompletnie nie interesowała prawda. Podał mi dwa wyjścia z sytuacji:
    mandat lub sąd. Wybrałem mandat, bo doprawdy nie mam dość zacięcia, by
    stawać w pojedynkę na wprost molocha.

    To tak, jak przy kupnie samochodu. Nikogo nie interesuje za ile go
    kupiłeś na prawdę, tylko za ile go kupiłeś "według taryfikatora
    urzędowego". To jest wartość którą musisz wpisać w zeznaniu podatkowym i
    jeszcze przypieczętować własnym podpisem, chociaż to przecież nieprawda.

    pozdrawiam, Flasher
    --
    http://polbox.com/f/flasher
    Strona dla ludzi myslacych