  • Data: 2003-07-04 21:02:21
    Temat: Re: Bezrobotni i Konstytucja
    Od: "Fakir" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prawo do pomocy w przypadku bezrobocia wynika nie bezposrednio z
    Konstytucji, lecz z ustawy - tak jak podaje Konstyt. w art. 67 na koncu ust.
    2. Warto zwrocic uwage, ze w konstytucji wystepuje caly katalog praw (tzw.
    socjalnych), ktorych mozna dochodzic nie bezposrednio na podstawie Konst.
    lecz ustaw. Zatem jak nie ma ustawy, to ... nico. Perelka wsrod tych praw to
    art. 75 ust. 1 - najbardziej mnie bawi... :-)

    --
    Fakir
    h...@i...pl