  • Data: 2003-07-08 10:22:53
    Temat: nieprawnicy - OT było: [Re: Bezrobotni i Konstytucja]
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie> szukaj wiadomości tego autora

    news.onet.pl chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > A tak na marginesie...czy nie irytuje
    > was-jak ktoś odpowiadając na pytania na tej liście -zaznacza: "nie jestem
    > wprawdzie prawnikiem, ale trzeba to zrobić tak a tak"-mnie to wkurza.

    mnie nie :-),
    już przestało - brak wykształcenia nie oznacza braku wiedzy na dany temat.

    > Ludzie
    > pytają w ważnych sprawach, a tu laicy wymądrzać się bedą i pisać różne
    > bzdury!

    Jeśli ktoś jest na tyle nierozsądny, zeby o ważne sprawy pytac anonimowych
    odpowiadaczy w internecie - sam jest sobie winien. :)

    > Bo im tak sie wydaje, że jak załatwili parę spraw przed urządami to
    > mają wielkie doświadczenie i obeznanie z prawem...No to może ja sie zapisze
    > na jakąś liste dyskusyjną o technice i też będę pisać: jestem wprawdzie po
    > prawie, ale trzeba to zrobić ....

    a nie robisz tak??? :->

    pozdro

    marcin

    ps. zostaw wkurzanie się na niekompetencję urzędów, o wiele więcej powodów :-).