  • Data: 2009-05-11 20:14:26
    Temat: Re: Bezprawne wykorzystanie zdjęć przez biuro podróży
    Od: wloski <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Maj, 21:34, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:
    > wloski napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Sprecyzuj, czym jestes zainteresowany:
    > 1. Wydojeniem biura podrozy.
    > 2. Zablokowaniem korzystania z twoich zdjec.
    >
    > I teraz najistotniejsze: jak chcesz udowodnic, ze to twoje zdjecia?
    >
    > A tak na serio: zastanow sie, czy jest to problem takiego rzedu,
    > aby poswiecac temu czas. Bo mnie by sie nie chcialo :)
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    AD 1. Nie no nie jestem jakims szczegolnie uwrazliwonym na punkcie
    swojego wizerunku czlowiekiem i jesli chodzi o strone praktyczna, w
    zamian za bezprawne korzystanie z mojej pracy tworczej wystarczylaby
    mi rekompensata w postaci darmowego pobytu na koszt biura, na podobnej
    klasie imprezie, lub ekwiwalent w formie pienieznej.

    AD 2. Bardzo prosto - posiadam oryginaly ujec w postaci plikow RAW, z
    zaszytym w kazdym pliku zdjecia, numerem seryjnym mojego aparatu ;-).
    No i taka drobnostka to ze na czesci zdject to ja ja jestem na tych
    ujeciach ;-).

    Co do tego czy by mi sie chcialo czy nie.. Biuro i tak pojechalo ostro
    po bandzie w zeszlym roku a ja na to machnalem na to reka. Ale czas
    juz chyba przestac przechodzic nad tym do porzadku dziennego... Tez
    nie jestem jeszcze przekonany w 100% czy sie w to babrac - ale
    przypuszczam ze w duzej mierze na to licza wlasnie - klient raczej w
    to samo miejsce nie przyjedzie juz.

    Pozdrawiam Wloski