  • Date: Wed, 05 Mar 2008 23:46:06 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezprawie po komunie ?

    :: pisze:

    > Jak tak patrze na Tokio i te bunkry po komunie to jednak wolalbym
    > mieszkac w Tokio.

    Wiesz, ja bym np. nie chciał, żeby obok małego domku wyrósł nagle
    gigantyczny biurowiec, który by całkowicie przesłonił widok.

    Miejscowy plan zagospodarowania służy właśnie temu, żeby ludzie mogli
    wybierając lokalizację dobrać ją do swoich upodobań przynajmniej
    gabarytowych.

    Chociaż różnie bywa, bo słyszałem o przypadku, ze gość przyszedł,
    sprawdził - niska zabudowa jednorodzinna. A już podczas budowy okazało
    się, że obok wielki blok rośnie, bo parę lat wcześniej był inny plan i
    tamci dostali pozwolenie jeszcze za starego planu...