  • Data: 2008-12-11 07:54:04
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:ghot7k$oht$3@news.wp.pl...

    > hm... może specjalisci by się wypowiedzieli na temat popziomu
    > bezpieczeństwa danych na obcym serwerze?,

    o jakim bezpieczesnwtie mowisz, o mozliwosci ich utraty, czy o poufnosci
    danych, bo chyba _informatykowi_ nie musze mowic o darmowych narzedziach
    szyfrujacych, o platnych to juz nawet nie wspominam

    > twojej sugestii to powiedz mi:
    > gdzie mogę dostać taki szybki i niezawodny internet żebym mógł śmignąć
    > 100GB przez noc? (a dodam ze te 100GB to takie amatorskie minimum, dla
    > zawodowców to są pewnie terabajty:O)

    a powiedz mi krynico madrosci wszelakiej, po cholere masz to co noc sciagac,
    przeciez tu chodzi o kopie bezpieczenstwa w razie utraty danych, czyli
    uzywasz jej tylko wtedy, kiedy jest awaria, dodatkowo 100giga ladujesz raz,
    a potem masz kopie np tylko zmienionych danych,

    pozatym caly czas piszemy o amatorce, czyli o zabezpieczeniu danych osoby
    prywatnej, ewentualnie jakiejs malej dzialalnosci gospodarczej, a nie o
    profesjonalnych zabezpieczeniech newralgicznych danych duzej firmy