    From: Raack <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezpłatny parking - a osoby pilnujące za drobną opłatą
    Date: Sun, 22 Jul 2007 07:39:12 -0700

    On 21 Lip, 20:59, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > To legalne.

    > Miał do tego prawo.

    > "Nagabywanie"?

    > Zgłoś jeszcze do księdza, rabina i mułły ;->
    >
    > Człowiek prawa nie złamał.

    Co ty czlowieku na wsi mieszkasz? To ze wyludzaja pieniadze, bo
    samochodow nie pilnuja to oczywiste, ale oni jak tylko maja okazje
    samochody okradaja. Przed gieldami wlasciciele gonia ich, bo
    przeszukuja paki na ciezarowkach i wynosza wszystko co znajda... W
    warszawie wiekszosc policjantow tez ich przegania. Na razie jest z tym
    tak jak kiedys z kradziezami samochodow czyli nikomu sie nie chce, ale
    przyjdzie czas na nich. Jak do twojej kobiety podszedlby taki i
    zapytał czy popilnowac za 1 zl torebke, bo moze zginac to bys mu
    pewnie serdecznie podziekowal za troske?