  • Data: 2007-07-23 05:51:59
    Temat: Re: Bezpłatny parking - a osoby pilnujące za drobną opłatą
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na post z Mon, 23 Jul 2007 00:36:58 +0200, od Robert Tomasik
    :

    > W praktyce trzeba by było ustalić
    > numery rejestracyjne samochodów na parkingu, rozpytaj ich kierowców, czy
    > płacili za ochronę, a następnie dowieść sprawcy, że świadczył usługi
    > odpłatnie. W konsekwencji dostał by dwa zarzuty, jedne z przywołanego
    > artykułu, zaś drugi z ustawy karnej-skarbowej za ukrywanie dochodu.

    Tak.
    To jest teoria, czasem robili akcje na takowych jegomościów, aczkolwiek
    zjawisko to jest nie do zlikwidowania.
    Ja bym to ugryzł od strony Powiatowego Urzedu Pracy, jeśli jegomość jest
    zarejestrowany zgłosiłbym że świadczy pracę bez powiadomienia PUP.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net