  • Data: 2003-05-22 06:51:36
    Temat: Re: Beznadzieja
    Od: "InternetAddress" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >...orzec takie cos moze tylko sad.
    > Czy ktos tu z grupowiczow, ma doswiadczenia i wie gdzie powinienem
    skierowac
    > w takiej sprawie?
    > albo zna sie na takim prawie?
    > jezdze juz 7 lat, ale takiego numeru to jeszcze nie mialem, i o takim nie
    > slyszalem.

    [ciach]

    Ufffff....... sporo tego bylo .

    Znam taki przypadek - olej to. Gosciu moze chodzic po osiedlu i szukac
    "jelenia" .
    Jezeli nie jeździłeś faktycznie to, ja nie przejmoałbym sie tym w ogóle.
    Noo, a jak facet ma
    nagranie ,gdzie faktycznie widac Twoja twarz ,pojazd oraz nr rej. wówczas
    nie masz zbyt wielkiego wyboru.
    W takich sprawach mozna isc do prokuratury rejonowej i tam napewno przyjmie
    Ciebie ktos
    ,kto wie ,zna sie na prawie. Dostaniesz soczysta informacje .

    Zdrowko