eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezkarne łamanie ustawy o ochronie danych osobowych i spamie › Re: Bezkarne łamanie ustawy o ochronie danych osobowych i spamie
  • Data: 2011-09-07 10:53:35
    Temat: Re: Bezkarne łamanie ustawy o ochronie danych osobowych i spamie
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał

    > Ciekawa interpretacja, zapomniałeś podać swojego
    > nazwiska, numeru pesel, telefonu, e-maila, miejsca
    > pracy, zarobków, itp.

    Nasza definicja danych osobowych jest nonsensowna. Dane
    *identyfikujące osobę* nie powinny być traktowane jak najtajniejsza
    tajemnica. W końcu po ulicy chodzisz z odsłoniętą twarzą i w wielu
    sytuacjach przedstawiasz się imieniem i nazwiskiem, czasem z
    grzeczności, czasem z konieczności.
    Chronione powinny być dane *o osobie*, właśnie takie jak miejsce
    pracy, zarobki i wiele innych. Nie każdy powionien wiedzieć ile mam
    dzieci, pieniędzy na koncie itd., ale każdy kto załatwia ze mną jakąś
    sprawę powinien bez problemu wiedzieć z kim ma do czynienia.