eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezkarne łamanie ustawy o ochronie danych osobowych i spamie › Re: Bezkarne łamanie ustawy o ochronie danych osobowych i spamie
  • Data: 2011-09-07 21:36:59
    Temat: Re: Bezkarne łamanie ustawy o ochronie danych osobowych i spamie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Sep 2011, tomek wrote:

    > No i słusznie - jaki miałby być powód figurowania na liście u sprzedawcy
    > bułek?

    Nie wiem, twierdziłeś że "jeśli nie wyciągniesz nie robi
    z tobą interesów". Zasada wydaje mi się dobra, więc pytam o szczegóły :P

    > Swoją drogą czy sprzedawca bułek sam się tak chętnie wylegitymuje :-) ?

    A to trzeba pytać sprzedawców bułek :), ale jeśli chodzi o stronę
    czynności cywilnoprawnej (czyli tego, w czyim imieniu są sprzedawane
    bułki), to całkiem często widuję czytelne tabliczki.
    Nawet na targowisku.
    Odpowiedź brzmi więc "statystycznie tak" :)

    O ile pamiętam, to głównie taksówkarze burzyli się na obowiązek podawania
    "adresu podatnika" (i z tej okazji mają być wdrożone zmiany dotyczące
    dokumentów sprzedaży).

    pzdr, Gotfryd