eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezkarne łamanie ustawy o ochronie danych osobowych i spamie › Re: Bezkarne łamanie ustawy o ochronie danych osobowych i spamie
  • Data: 2011-09-08 06:01:46
    Temat: Re: Bezkarne łamanie ustawy o ochronie danych osobowych i spamie
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój głos był w sprawie powołania urzędu ds. niepotrzebnych
    dla znajomych, którzy za zbędną i łatwą robotę biorą kasę.

    O ile pamietam to za SLD powołano ten urząd bo ONI zawsze
    libieli mieć wszystko na oku. Pamiętam, że były włamy
    do siedzib partii politycznych gdzie gineły dyski z bazami
    danych.

    Tu klega pokazał, że ten urząd nie służy żadnemu bezpieczeństwu
    danych osobowych.
    Każdy kto bardzo chce może z internetu dowiedzieć się gdzie mieszka
    prezydent lub premier. Ale ich chroni policja i inne służby
    a Kowalskiego już nie.

    Czy taki urząd wejdzie do serwerowni Google - nie ma takiej
    opcji.
    Ale jak Kowalski zwróci się do Google ze skarga to myślę,
    że prędzej zareagują niż temn nasz urząd.

    Po co im spis twórców baz danych osobowych.
    Przecież przstępcy i tak takich baz nie zgłoszą.

    Nie rząd zadba o lepsze, czyli skuteczne, prawo do ochrony
    naszych danych a nie mnoży nam niepotrzebne, upierdliwe
    i kosztowne instytucje.

    Andrzej.