  • Data: 2009-06-27 11:42:48
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: Myszkin <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ten świat jest chory, o czym juz wposmniałem i nic najwyraxniej nie
    zdziałam ale na koniec chciałbym podziękować uczciwym grupowiczom za
    opinię i z których zrozumieniem sie spotkałem, którzy rozumieją, że
    nie chciałem nikogo oszukać, że nie skasowałem tego biletu specjalnie,
    tym bardziej, że przedstaiwłem na to LOGICZNE dowody zarówno KANAROM
    na miejscu zdarzenia, jak również KIEROWNIKOWI dzaiłu reklamacji w ich
    FILII, tj: wczesniej skasowane bilety, więcej biletów normalnych po
    2,50 w portfelu, kilkaset zł w portfelu, co oznaczało, ze raczej mnie
    stać na bilet, a także to, że metody i nieuczciwość spółki Renoma są
    mi i większośći społeczeństwa doskonale znane - naciaganie, wyłudzanie
    mandtatów, zagradzanie drogi do kasownika od razu po ruszeniu pojazdu
    itp itd... o ich brytalnych metodach mozna poczytac w necie, jest tego
    naprawdę sporo! Ich "kontrolerzy" To są smierdzące łobuzy bez zasad
    moralnych, którzy chcą jak najwiecej zarobić bez względu na wszystko,
    mają prowizje od kwitów. Dzięki dla tych, którzy przejawiają jeszcze
    jakieś ludzkie odczucia i popierają mój stanowczy sprzeciw przeciwko
    niuczciwości i cwaniactwu!

    Podzrawiam