  • Data: 2009-06-25 16:02:16
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 24, 8:20 pm, Myszkin <p...@w...pl> wrote:
    > Dziś przez zmeczenie wsiadając do autobusu pomyliłem się  i
    > skazowałem tą 1/10 ceny biletu całego czyli za 0,25 zł. Natychmiast
    > kontrola. Tłumaczyłem baranom, prosiłem o zrozumienie, że się po
    > prostu pomyliłem - NIC - jak do ściany! Wyjąłem bilet za 2,50,
    > skasowałem go przy nich! Mówiłem: "proszę was, zrozumcie - wracam z
    > pracy, jestem zmęczony, te nowe bilety wprowadzają w błąd" POMYLIŁEM
    > się
    > Oświadczyłem, że skoro tak to będę szukał sprawiedliwości w sądzie -
    > najmniej go to nie wzruszyło - jakby był PEWIEN, że nie wygram tej
> [...]

    A ja byłem niedawno świadkiem innej nieco sceny z KANARAMI w roli
    głównej. Otóż wsiedli uni i zaczęl tę swoją kontrolę. Ale nie
    zauważyli przedtem, że akurat jechało 3-ch napakowanych gostków z
    których 2-ch miało gdzieś 190cm (takie Pudziany). Otóż jak tylko jeden
    z kanarów (omyłkowo) się do nich zbliżył to jakoś tak dziwnie starał
    się na nich nawet nie spojrzeć. Ale mimo tych starań jakoś tak
    przypadkowo ich oczy się jednak spotkały. Wtedy ten napakowany gostek
    spytał: "masz jakiś problem?" Kanar szybko czmychnął w tył autobusu
    bez słowa do kolegów legimitujących jakieś staruszki a przy najbliżym
    przystanku pośpiesznie wysiedli.
    Wszycy pasażerowie byli zawiedzeni (mieli nadzieję, że kanary dostaną
    solidnie wpierdul)...

    Oczywiście, że masz rację że firmy kanarowe to zwykłe gnoje i że świat
    "według reguł liberalizmu" to syfiaste szambo.

    Ten cały system wyrywkowych kontroli jest debilny, BARBARZYŃSKI i
    chyba specjalnie tak pomyślany żeby <GŁÓWNIE OMYŁKOWO> wpadło jak
    najwięcej przypadkowych pechowców. Bo jakby było tak jak w Anglii
    (bilet sprawdzany jest przy wejściu gdzie też można kupić) to może
    przewoźnik mniej by sie obłowił niż dzięki "opłatom specjalnym"?