  • Data: 2007-10-11 13:42:39
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc. 118' PA i 278kk (długie i pilne)
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli rzeczywiscie nie instalowales tego softu oraz jesli prawo w tym
    > momencie pozwala jeszcze na dokonanie jakiejkolwiek korekty materialu
    > dowodowego, to w systemie windows mozna dokladnie stwierdzic kiedy
    > oprogramowanie zostalo zainstalowane. Zdaje sie tez ze mozna
    > dowiedziec sie przez kogo (tzn. jakiego uzytkownika). Proponuje tez,
    > jesli na komputerze kazdy mial swoje konto z haslem, sprawdzic kto i
    > kiedy go uzytkowal (logowal sie).
    > Wszystkie te informacje powinny byc dostepne w EventLogu, jesli nikt
    > ich wczesniej nie skasowal...
> [...]

    Został już wydany wyrok sądu I instancji. Więc o ile przeczytałem, można tylko
    w apelacji wnosić o wznowienie procesu w I instancji.

    Ja szczegółów nie pamiętam (było to ponad dwa lata temu). Zdaje się, że biegły
    stwierdził, że było tylko jedno konto użytkownika. Za to z pewnością w ogóle nie
    starał się ustalić kto co pozyskał, zainstalował czy używał.

    A przy okazji. Brawa dla polskiego wymiaru sprawiedliwości. Chciałem do
    sporządzenia apelacji mieć wgląd w akta, ale okazało się, że nie mogę.
    Prokuratura sobie wystąpiła o nie zanim jeszcze wniosłem apelację. Niech żyje
    prawo do obrony. Czy mogę ten fakt jakkolwiek wykorzystać w apelacji?

    Chciałbym także zaznaczyć, że nie zostałem skazany na karę pozbawienia wolności
    a jedynie na grzywnę (jest w wyroku, łącznie z kosztami 770zł) i został
    zasądzony zwrot komputera. Ja to odczytuję jako presję na przyjęcie wyroku -
    zatrudnienie adwokata kosztuje drożej, przy tym mam dość silny nacisk ze strony
    znajomej, bym wyrok przyjął. Jednak nie podoba mi się wpis do KRS. :/