  • Data: 2007-10-11 14:14:37
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc. 118' PA i 278kk (długie i pilne)
    Od: "AB" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o ile pobieznie przeczytalem jest tego wiecej niz 770 pln... raczej cos kolo
    > 1570pln

    Wczytaj się proszę dokładniej. Łącznie 770zł (zbieg kar i 35 stawek po 20zł, do
    tego 70zł kosztów)

    > Znajoma cie naciska na przyjecie wyroku?
    > No prosze!! Ciekawe to jest... widac ma w tym jakis interes...

    Odmawiam odpowiedzi na pytanie. ;)

    > Zycze ci wszystkiego dobrego, ale wiele swiadczy przeciw tobie Juz na pewno
    > zeznania z Uniwerku ktorejs z pan o tym ze zajmowales sie przygotowaniem
    > grafiki.

    TO BEZPODSTAWNA NADINTERPRETACJA SĄDU. Na szczęście mam odpis protokołu z zeznań
    świadków. Pani ta stwierdziła (pełne jej zeznanie):

    "Nie wiem czego sprawa dotyczy. Znam oskarżonego, jest studentem naszego
    wydziału. Ja pracuje w laboratorium komputerowym wydziału, wszyscy studenci tam
    się przewijają. Słyszałam, że pan Adam Bydner (nazwisko zmienione-przyp. własny)
    udzielał się przy prowadzeniu strony internetowej w wydziale i udziela się w
    klubie Salamandra (nazwa zmieniona-przyp. własny). Nic więcej nie wiem o tej
    osobie."

    > Ale jednej rzeczy nie rozumiem skoro dziewczyna miala cos wspolnego z
    > grafika to czemu nie kupila sobie stacjonarnego komputera skoro wiedziala ze
    > laptop do tego jest bez sensu. Byloby duzo taniej i lepiej!

    O ile wiem motywem zakupu nie była grafika. Była przewodniczącą pewnego ciała,
    sporo w ruchu, sporo spraw do załatwienia. M.in. dlatego ja je pomagałem i
    korzystałem też z tego komputera.

    pzdr