  • Data: 2007-10-11 13:24:32
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc. 118' PA i 278kk (długie i pilne)
    Od: Rolli <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Paź, 14:50, "AB" <a...@o...pl> wrote:
    > Właśnie odkryłem, że można być w tym kraju skazanym bez dowodów a jedynie na
    > podstawie zeznań świadków, którzy sami wypierają się sprawstwa. Czyli to zwykłe
    > _domniemanie_ _winy_. Zresztą sąd I instancji w ustnym uzasadnieniu wyroku
    > wprost powiedział, że "niewystarczająco udowodniłem, że czyny zrobił popełnił
    > ktoś inny". Sprawę poruszyłem już niegdyś na grupie i wtedy uzyskałem odpowiedź,
    > że "ktoś mi stawia szalone zarzuty". Niestety teraz zostałem skazany, wszelkie
    > wątpliwości sąd zinterpretował na moją
    niekorzyść:http://groups.google.pl/group/pl.soc.praw
    o/browse_frm/thread/a9ae1c6e...
> [...]
    > - akt oskarżenia
    > - wyrok wraz z uzasadnieniem
    > - własne argumenty, wytknięcia głównych błędów.
    >
    > W akcie desperacji BARDZO PROSZĘ O POMOC W SPORZĄDZENIU APELACJI. Niestety
    > apelację muszę wysłać dziś do g.23.59. Przez ostatnie dwa tygodnie próbowałem
    > znaleźć jakąkolwiek pomoc (niestety nie udało się bezpłatnie) a przy tym miałem
    > przeprowadzkę. Tak więc jesteście moją ostatnią deską ratunku. Będę wdzięczny za
    > każdą pomoc. Wiem, że sytuacja wygląda nieciekawie ale z zasady nie poddaję się
    > a nie lubię nierzetelności (sądu w tym wypadku).

    Jesli rzeczywiscie nie instalowales tego softu oraz jesli prawo w tym
    momencie pozwala jeszcze na dokonanie jakiejkolwiek korekty materialu
    dowodowego, to w systemie windows mozna dokladnie stwierdzic kiedy
    oprogramowanie zostalo zainstalowane. Zdaje sie tez ze mozna
    dowiedziec sie przez kogo (tzn. jakiego uzytkownika). Proponuje tez,
    jesli na komputerze kazdy mial swoje konto z haslem, sprawdzic kto i
    kiedy go uzytkowal (logowal sie).

    Wszystkie te informacje powinny byc dostepne w EventLogu, jesli nikt
    ich wczesniej nie skasowal...

    Ponadto, w windowsie mozna dokladnie stwierdzic, jaki uzytkownik jest
    wlascicielem kazdego z plikow na nim.

    To tyle ode mnie. Jako ze nie jestem prawnikiem wiecej nie pomoge, ale
    moze ta informacja sie przyda...