eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć › Re: Bank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.mm.pl!not-for-mail
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć
    Date: Sat, 7 Jan 2006 15:35:22 +0100
    Organization: Multimedia Polska sp. z o.o.
    Lines: 51
    Message-ID: <dpojjd$1un9$1@news.mm.pl>
    References: <dpo1rk$s2u$1@alohha.vectranet.pl> <dpo7se$16ov$1@news.mm.pl>
    <dpoj6l$k1e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-108-47.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1136644525 64233 81.190.108.47 (7 Jan 2006 14:35:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Jan 2006 14:35:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:356126
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości <news:dpoj6l$k1e$1@inews.gazeta.pl>
    witek <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:

    > Nixe wrote:
    >> Opłaty za prowadzenie rachunku sa comiesięczne, więc przypomnienie
    >> sobie o nich po dwóch latach każe podejrzewać, że albo coś się komuś
    >> pomyliło albo próbuje Cię naciągać.

    > A gdzie ma bank obowiązek przypominania ci co miesiąc o tym, że masz
    > debet na koncie. To nie przedszkole.

    Przeczytaj jeszcze raz to, co napisałam.
    A o debecie przypominają szybciej, niż potrafisz to sobie wyobrazić.

    >> Dokładnie tak.
    >> Nie rób nic.

    > Najgłupsze możliwe rozwiązanie.Schować głowę w piasek i liczyć, że
    > samo minie.

    Nie, że minie, lecz, że ktoś podejdzie do tego problemu znacznie poważniej,
    niż tylko strasząc przez telefon.

    > Bank ma 3 lata na pójście z tym do sądu, więc co najwyżej zamiast 100
    > zł zapłacą za rok 200 zł i koszty procesu, a jak dalej będą się
    > stosować do twojego rozwiązania to jeszcze koszty komornika.

    Nie zapominaj, że bank nie ma żadnych podstaw do tego, by wysnuwać swoje
    roszczenia (rachunek nie istnieje). Więc koszty poniesie on sam.

    > Potem, jeżeli to konto zamykali to nie ma cudów jakiś ślad w systemie
    > o ich wizycie powinien być.
    > Wysłałbym pisemną reklamację, że konto było zamknięte w xxxxx i niech
    > sprawdzają.

    Reklamację czego?
    Informacji podanej przez telefon?
    Jak się do niej odnieść?

    >> Przede wszystkim nie mają moim zdaniem podstaw, by czegokolwiek od
    >> Was żądać.

    > Mają mają.

    Mają prawo żądać opłaty za zamknięty rachunek?
    Chyba przestanę czytać tę grupę, bo z wątku na wątek dowiaduję się o coraz
    większych absurdach.

    --
    PozdrawiaM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1