    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bank sie pomylil - czy musze placic za ich blad ?
    Date: Mon, 03 Dec 2007 00:09:00 GMT

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:fiv3ff$its$1@news.onet.pl...

    > Źle do tego podchodzisz, bank to nie jest twój wróg, sam go wybrałeś i on
    > realizuje umowę

    Ale on dla banku (przynajmniej dla kilku pracownikow tego banku) jest
    wrogiem!

    > uzgodnioną i zawartą z tobą według tego do czego się umówiliście, jeśli
    > popełnia jakieś przeoczenie
    > to powinieneś pomóc to sprostować aby realizować umowę wg zawarcia.

    To juz predzej.

    > Z pewnością gdy będziesz spłacał ten kredyt i spóźnisz się choć o jeden
    > dzień z ratą
    > nie chciałbyś aby bank wystawił następnego dnia twój dom na licytacje -
    > bez uprzedzenia,
    > i sprzedał go za symboliczą kwotę.

    A jesli bank teraz wycofa sie ze wszystkiego, on nie bedzie miec kasy na
    splate a bank zarzada wszystkiego - to co nie zlicytuja go?
    Popatrz na to w inny sposob - popatrz od strony banku, tak jak Telemach
    pisze - mogo to byc swiadome dzialanie banku, czy to problem? Skoro i tak
    wiekszosc ludzi okrzyknie Telemacha "naciagaczem" bez zaglebiania sie w
    istote sprawy. Czy malo przykladow bylo kiedy to dzialania bankow
    doprowadzaly do bankructw? Chcesz linki do takich tematow?

    > Jest prawie pewne, że jeśli teraz zaczniesz z nimi nieuzasadnioną wojnę,
    > to po pierwsze i tak
    > nic nie wygrasz - bo na takie naciągactwo i przekręty są odporni - a

    Tu nie ma mowy o naciaganiu - gdzie? Wskaz miejsce gdzie Telemach naciagna
    bank?
    Przekrety? Zwykle niedbalstwo banku (raczej przy takich sumach celowe
    dzialanie odrzucam) przerost formy nad trescia. I za bledy odpowiedzialny
    jest klient? Czyli nie dosc, ze placi za ta usluge w odsetkach,
    ubezpieczeniach, prowizjach ect. to jeszcze ma grzecznie dowiadywac sie by
    pani krysia nie zapomniala doczytac przepisow, ze w takich a takich
    okolicznosciach zastosowanie ma to a tamto? Zartujesz? To banki wg. ciebie
    juz sa wlascicelami polakow, czy ty juz tak nisko upadles, ze bank dla
    ciebie to pan nad panami i musisz sie im kajac bo jak nie to bedziesz
    naciagacz i oszust?

    > odnotują sobie to w
    > twojej "teczce" i gdy przyjdzie jakaś okazja - nóżka się podwinie -
    > zaprezentują również
    > opowiednią względem ciebie postawę.

    Nic nie moga zrobic co wykracza poza przepisy i prawo.

    > A te raty wypłacone są tobie nie tyle bezpodstawnie co jedynie znacznie
    > wcześniej niz
    > miały być, zajrzyj do umowy - czy w przypadku wypłaty wcześniej rat niż
    > wynika z umowy
    > masz zagwarantowane ich ponowne wypłacenie we właściwym terminie.
    >
    > A tak w ogóle to nie podoba mi sie twoja postawa -zachowujesz się jak
    > drobny złodziejaszek,
    > Kali ukraść dobrze ale z pewnościa Kalemu ukraść to źle.

    Zlodziejaszek? A ty to wrozbita jestes czy u cyganki byles, ze opinie
    wystawiasz komus taka totalnie nie znajac sedna sprawy?
    Dlaczego pomawiasz go, ze jest zlodziejaszkiem? Jakis kompleks?
    Chcesz byc sedzia - ot zablysnac w internecie...hmm