    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bandytyzm nagradzany w świetle prawa
    Date: 17 Jul 2006 23:59:26 +0200

    > Zamiast pisać tutaj i czytać tych porad zasuwaj na policję i zgłoś
    > włamanie, bandytyzm oraz proś o szybką interwencję.
    >
    > --
    > Kaja

    Kajo!
    Opisałam problem dokładnie w poprzednim poście

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=42093798

    nie jestem koniecznie przekonana, że chcę, żeby ktoś odpowiadał karnie, ale moim
    zdaniem takie prawo to jest prawo chroniące bandytów, albo wręcz zachęcające do
    bandytyzmu, bo inaczej tego nazwać nie można!!!