  • Data: 2006-07-18 06:27:41
    Temat: Re: Bandytyzm nagradzany w świetle prawa
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2fcf.00000227.44bc083e@newsgate.onet.pl...

    > nie jestem koniecznie przekonana, że chcę, żeby ktoś odpowiadał karnie,
    > ale moim
    > zdaniem takie prawo to jest prawo chroniące bandytów, albo wręcz
    > zachęcające do
    > bandytyzmu, bo inaczej tego nazwać nie można!!!

    jest i co zrobisz jak przestepcy siedza w rzadzie

    pisalas rtowniez ze zalezy ci na mieszkaniu, aby ten zagniony w razie
    czego mial sie gdzie podziac, piszesz rowniez, ze siedza w tym mieszkaniu
    od 2 miesiecy, wiec masz jeszcze szanse wywalic ich z tego mieszkani za
    pomoca policji, ich odpowiedzialnosc karna to sprawa drugorzedna, nie jest
    to przestepstwo scigane z urzedu (przynajmniej tak mi sie wydaje), wiec
    jesli ty tego nie zgloszisz, to policja nawet ich wywalajac nie odda
    sprawy do sadu, bo to ty musisz zlozyc taki wniosek