    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Date: Sat, 6 Mar 2021 15:29:07 +0100

    W dniu 06.03.2021 o 11:59, Budzik pisze:

    > A gdybys tak policzył odwrotnie? Czyli wyszedł od szczepionki która
    > wydaje sie sposobem lepszym, tanszym, wygodniejszym i dajacym wiekszą
    > ochrone to ci wyjdzie ze maseczki niepotrzebne bo niewiele daja.

    Odwrotnie? Proszę bardzo. Sama szczepionka ma 76%. Maseczka 90% Maseczka
    i szczepionka 97,6%. Maseczka dołożona do szczepionki dodaje sama z
    siebie 21,6%. Przy czym o ile skutki noszenia maseczki można
    przewidzieć, to skutków szczepionki po prostu nie da się.

    > No i? Podważasz to ze pandemia i sposób jej zarzadzania zabił w
    > Polsce juz ponad 100 tysiecy osób? Przypominam ze radzimy sobie z
    > pandemia najgorzej w UE.

    Nie potrafie porównać innych kraj ów, ale chętnie bym wysłuchał
    arrgumentu, że radzimy sobie najgorzej.

    > Rozumiem, przyznaje ze trudno bedzie nam rozmawiac skoro dla ciebie
    > wazniejsze od danych statystycznych jest to co znajomi mowia. Moja
    > znajoma, matka dwójki dzieci, nie chorujaca młoda dziewczyna zmarła
    > ma covid. A znajomy zmarł bo sie przez 24h nie doczekał karetki.
    > Chcesz z tego jakis ogolny wniosek wyciągnąc?

    Tak. Leczymy COVID i nie ma czasu na inne choroby.

    > No własnie. juz samo to powinno ci dac do myslenia ze powód dla
    > którego pojawia sie maseczka w zestawieniu z 90% jest jeden - to
    > marketing majacy uspokoic ludzi ze szczepienia beda trwały tak dłuzo
    > iz niektorzy na swoja dawke poczekaja rok albo i dwa. Przeciez nadal
    > nie jest wyszczepiona grupa 0!!!

    Ale ja krytykowałem właśnie te informacje.

    > A jednoczesnie na tych głupotach opierasz swoje wywody? Chyba ze zle
    > cie zrozumiałem i to była w całosci kpina?

    Kpina polegała na tym, że wychodzi facet i ogłasza, ze maseczka ma
    skuteczność 90% i dlatego mamy je tak, czy siak nosić. To się pytam, po
    co zatem dodające do tego kilka procent szczepienie, co do którego nikt
    nie wie, jakie będą uboczne skutki. Chyba - że jak twierdzisz - te dane
    są po prostu nieprawdziwe.

    --
    Robert Tomasik