  • Data: 2005-09-24 17:50:49
    Temat: Re: Babcia mi sie wladowala pod samochod
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    kam napisał(a):

    > a dwa hamujące samochody powinny wzbudzić podejrzenie
    > pytanie czy miał czas zareagować

    Raczej podgrazaja jeszcze bardziej babcie, ktora slyszac i widzac
    hamujace nagle samochody powinna sie byla zorientowac o co chodzi.

    Pozatym:
    Art. 14. Zabrania się:
    1. wchodzenia na jezdnię:
    1. bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla
    pieszych,
    2. spoza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widoczność drogi;