  • Data: 2002-11-06 15:41:25
    Temat: Re: BSA - kolejne pytania na temat piractwa
    Od: "LM" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chyba nie do końca zostałem zrozumiany
    Chodzi głównie o to że mam komplet licencji - tzn na wszystkie komputery
    zarówno firmy A jak i B (czyli np razem jest 20 komputerów i mam 20
    licencji). Tak samo jak i faktury na zakup oprogramowania - wszystko jest ,
    ale co jeżeli komputer jest kupiony na firmę A, a oprogramowanie - które na
    nim pracuje jest kupione na firmę B (np oprogramowanie MOLP) co w takim
    przypadku, czy kontrola sprawdza faktury na zakup sprzętu ? - czy ma do tego
    prawo? (rozumiem że w przypadku oprogramowania OEM tak - i to nie podlega
    dyskusji) jednak chodzi mi o licencje MOLP. No i jeszcze jedno, co w
    przypadku jeżeli na jednym komputerze np system operacyjny jest na firmę A,
    a np Office na firmę B? czy takie coś może mieć miejsce - tj czy do tego
    kontrola może się przyczepić ?
    dziękuję i pozdrawiam