  • Data: 2022-01-03 03:02:57
    Temat: Re: BOA
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-01-01 o 22:35, Shrek pisze:

    > No to nie mógł kraść czegoś wartościowego? Kretyn:P

    Chodziło mu o adrenalinę a nie wartościowe przedmioty.
    Co wartościowego wielkości batonika proponujesz zabrać
    ze spożywczego?
    Bardziej wartościowe towary jak flaszka czy kilogram szynki
    zajmują więcej miejsca i na tyle ważą że mogą stać się widoczne.
    Ale fakt, nie mam doświadczenia w wykradaniu towarów ze sklepów
    może się jakoś da. :-)