eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBEZROBOCIE !!! Proszę o opinię bezrobotnych na ten temat !! › Re: BEZROBOCIE !!! Proszę o opinię bezrobotnych na ten temat !!
  • Data: 2004-01-15 08:41:16
    Temat: Re: BEZROBOCIE !!! Proszę o opinię bezrobotnych na ten temat !!
    Od: "Bartek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Czerwiński" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:1bde.00000338.40059766@newsgate.onet.pl...
    > Witam !
    > Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce. W związku z czym
    > potrzebuje Twojej pomocy. Czy możesz poświęcić mi chwilę swojego cennego
    czasu
    > i odpowiedzieć mi na kilka pytań ?! Jeżeli tak wklej w swoją przeglądarkę
    > poniższy adres www, przeniesie cię na stronę z ankietą. Wypełnienie
    ankiety
    > zajmuje jedyne około trzech minut.
    > Za wyrozumiałość i pomoc serdecznie Ci dziękuję.
    > Pozdrawiam
    >
    > Paweł Czerwiński

> [...]

    Panie Pawle,

    przeciętny bezrobotny nie ma komputera o dostępie do internetu nie
    wspinając. O wypełnienie takiej ankiety najlepiej prosić bezrobotnych
    oczekujących w urzędzie pracy. Efekt tej ankiety będzie taki, że będą ją
    wypełniać ludzie pracujący z komputerów zakładów pracy. I jaka jest
    wiarygodnośc Pana badań.