    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
    Date: Wed, 25 Aug 2010 11:57:23 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i52ooi$lo$1@news.onet.pl...

    > Patrząc po kwocie 2k, to albo Elzab Omega (ale te drukarki faktycznie
    > się nie psują) albo jakiś wynalazek. Innova to 2.4k netto i też
    > zasadniczo się nie psuje (to część dawnej ekipy Posnetu a może Elzabu,
    > nie pamiętam już).

    kojarze ze ktoryś z producentow innova moze novitus mial jakas deukarke
    ponizej 2kpln.
    innova tez chyba ma.
    > Co do bezpłatności zmiany serwisu to w tym przypadku trzeba udowodnić,
    > że to nie widzimisię. Niby łatwo, ale .. wiadomo jak jest.

    prosta sprawa - oddaje do fabrycznego i jesli problem sie rozwiaze to zmiana
    serwisu jest formalnoscia. poza tym wystarczy ze nie zareaguje w 48h, a
    wzywac go moze ile tylko dusza zapragnie (kwestia kosztow tylko).
    ale nadal - zaczac trzeba od programu. cos ciemno widze tą wiszącą drukarkę.

    > --
    > MZ
    > autoryzowany serwisant Elzabu, Posnetu i Innovy, obecnie na "emeryturze"
    > :)

    :))) ja sie skupilem na elzabie - dobrze wybralem. co prawda warunku
    wspolpracy sie pogorszyly niedawno (obcieli marze dealerskie) ale sprzęt
    robią niezawodny. Jak coś zdycha to za kazdym razem praktycznie jest to
    użytkownika wina (nigdy nie zdawałem sobie sprawy na ile sposobów można
    próbować włożyć papier do drukarki i jaką determinacją potrafi się
    użyszkodnik wykazać robiąc to na siłę).