eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej › Re: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Awaria komputera/laptopa a Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej
    Date: Thu, 25 Sep 2008 08:18:47 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 24.09.2008 pracus <p...@g...com> napisał/a:
    > Jesli wada zostala odkryta dluzej niz 6 miesiecy od daty zakupu, to
    > rozumiem, ze na mnie, jako konsumencie, spoczywa obowiazek
    > udowodnienia, ze sprzet w chwili wydania byl niezgodny z umowa. Czyli
    > w praktyce jak sie to robi? Na przyklad w przypadku spalonej karty
    > graficznej.

    W praktyce poza mniej lub bardziej oczywistymi przypadkami to się niestety
    nie da nic z tym MZ zrobić. Możesz oddać do rzeczoznawcy. Zapłacisz za to.
    W przypadku gdy się okaże, ze rzeczoznawca wyda korzystną dla Ciebie
    opinię, być moze uda Ci się odzwyskać jego koszta albo bezpośrednio od
    sprzedawcy (nie jestem pewny) albo później sądownie.

    Gwarancji na to już nie masz?

    --
    Marcin