  • Data: 2006-06-02 16:56:07
    Temat: Re: Awans zawodowy nauczycieli
    Od: "Anita" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    1.Nie używam słwa "Samiec", a raczej "Dziwny gatunek człowieka".
    2.Używam słowa:Pan/Pani, bo tak mnie wychowano i inaczej nie umiem.
    3.Uważam, że awans mi się należy, nie ze względu na znajomść procedur, a na
    profesjonalizm w tym co robię i na czym się znam.
    4.Wiem, że ludzie są różni i nie stosują zasad uczciwości.
    5.Bywa, że nie wiem, jak ich do tego zmusić i dlatego szukam kogoś kto otworzy
    mi oczy i podpiwie co nieco.Dlatego jesli można zwrócę się do Pana o radę,
    jeśli będzie taka potrzeba...

    PS: Sama ją przydusiłam- nie miała wyjścia i musiała przyjąć.

    Z miłymi pozdrowieniami
    Anita