    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Automatyczny marketing bezpośredni przez telefon ... c.d.2
    Date: Sat, 14 Oct 2006 23:37:48 +0200

    Lukasz napisał(a):
    > Zastrzeż sobie numer telefonu. Odkąd mam zastrzeżony (7 lat), to nikt do
    > mnie nie dzwoni. Podejrzewam, że nie dzwonią na chybił- trafił, bo wtedy coś
    > by do mnie wczesniuej, czy później zadzwoniło.

    Ja miałam zastrzeżony zawsze i jakieś pół roku temu rozwiązałam z tepsą
    umowę, bo miałam już dość tych szczekaczek puszczanych na mój numer
    telefonu i tej całej psiarni. Nie można było tego rozłączyć. Położyłam
    słuchawkę, za 2 minuty chcę gdzieś zadzwonić a ta szczekaczka dalej
    gada. Na niebieskiej linii udawali głupich, że niby oni o tym nic nie
    wiedzą.
    Najczęściej to były reklamy jakichś hoteli w Polsce.

    --
    Kaja