eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAutomatyczny marketing bezpośredni przez telefon ... c.d.2Re: Automatyczny marketing bezpośredni przez telefon ... c.d.2
  • Data: 2006-10-15 11:53:26
    Temat: Re: Automatyczny marketing bezpośredni przez telefon ... c.d.2
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lukasz napisał(a):
    >> Ja miałam zastrzeżony zawsze i jakieś pół roku temu rozwiązałam z tepsą
    >> umowę, bo miałam już dość tych szczekaczek puszczanych na mój numer
    >> telefonu i tej całej psiarni.
    >
    > No to jeszcze jedna uwaga: trzeba uważać, komu się daje numer telefonu i
    > absolutnie nie podawać takich danych w żadnych ankietach, blankietach i
    > innych takich. Zwykle jest tam napisane, że udzielasz zgody na
    > przetwarzanie, a to oznacza, że mogą dowolnie handlować Twoimi danymi i
    > sprzedawać dziwsiądtkom innych firm dopóki ich nie zastrzeżesz.
    >
    > Na poprzednim mieszkaniu nie mogłem się opędzić od reklam. Na nowym
    > mieszkaniu od 2-ch lat uważam, komu daję swoje dane, a jak daję, to
    > dopisuję, że "nie zgadzam się na udostępnienie danych innym firmom". To plus
    > zastrzeżenie telefonu i nie ma problemu.

    Przez wiele lat było ok (też miałam zastrzeżony), ale jak "porobili" te
    niebieskie linie to dziadostwa zaczęło napływać. No i nie było z kim w
    ogóle rozmawiać, na niebieskiej linii nie chcieli dać adresu, numeru
    tel. do jakiegoś dyrektora itp. Teraz jestem szczęśliwą nieposiadaczką
    telefonu stacjonarnego (długo ktoś mnie musiał przekonywać), ze 160 zł
    m-cznie zostaje mi w portfelu. Dzwonię sobie przez Tlenofon (15-30 zł
    m-cznie) i z komórki (mniej więcej 50 zł m-cznie).

    --
    Kaja

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1