  • Data: 2007-07-25 08:52:57
    Temat: Re: Aukcja Allegro
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f8703e$p5l$2@news.onet.pl...

    > Zamiast bredzić, zrozum że za złamanie regulaminów może cię serwis
    > ścigać...

    ale sad wlasnie bedzie bral pod uwage gdzie i na jakich zasadach byla
    wystawiona oferta sprzedazy, i moze zupelnie nie wziac pod uwage tego ze
    cena byla wpisana w opisie _aukcji_,bo byla to wlasnie licytacja, moze
    uznac ze wpisana cena byla poboznym zyczeniem wystawiajacego przedmiot na
    licytacje i zupelnie nie ma najmniejszego znaczenia do faktu, ze sprzedaz
    za nizsza kwote jest jak najbardziej prawnie wiazaca

    > Ale pytasz tak towarzysko? Bo jak towarzysko to ok.. Możemy debatować.

    pytam bo mnie ciekawi, ze uwzasz ze pobozne zyczenie klienta i wpisanie
    ceny w opisie, moze byc wazniejsze od prawnie wiazacej kwoty wyniklej z
    licytacji aukcji umieszczonej w portalu, ktory wlasnie do licytacji sluzy,
    to nie jest slup ogloszeniowy tylko portal aukcyjny

    jak juz pisalem
    takich dekli jak ten (wystawiajacy) trzeba tepic i sady powinny w trybie
    przyspieszonym orzekac waznosc licytacji i nakazywac wydanie przedmiotu za
    wylicytowana kwote