  • Data: 2008-04-08 19:14:33
    Temat: Re: Audiobooki czy sluchowiska?
    Od: Friedrich <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikaichi pisze:

    > a przyblizysz nam jakie przestepstwo? od razu z odniesieniem do KKarnego?

    Można zauważyć iż niektórym ostatnio odbija palma na punkcie
    praw autorskich czego przyczyną zapewne są kłopoty
    finansowe. To się przyczepią do czytania książek w empiku,
    to do nagrywania słuchowisk radiowych. Jasne że głośno
    krzyczą tylko że dystrybucja tylko jest zła ale najchętniej
    wprowadziliby odpłatność za każdorazowy kontakt z dziełem.
    Jednorazowe spojrzenie na "Damę z łasiczką" - 5zł. 5
    spojrzeń w cenie 3 - tylko 3zł. Do tego powinniśmy dążyć?