  • Data: 2008-04-09 12:54:40
    Temat: Re: Audiobooki czy sluchowiska?
    Od: Tomasz Radko <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tapatik pisze:

    > Raczej ze względu na ogrom tego zjawiska. Po co chodzic do kina, skoro
    > można zaczekać na Divx'a? Po co kupować płytę z nagraniami swojego
    > ukochanego artysty, skoro można ściągnąć mp3?
    > Z tym, że za każdym razem właściciel praw autorskich na tym traci, czy
    > to jest autor książki, czy artysta, czy reżyser filmu/słuchowiska itp.

    Znajomy niedawno ściągnął prawie czterdziestoletnie wydawnictwo grupy
    "Touch" zatytułowane bezpretensjonalnie "Touch" (BTW wyszukiwanie tego
    na p2p to koszmar. A jak pomyśleć o wykonawcy, który przyjął nazwę The
    The...). Płyty w sklepie, nawet gdyby gdzieś była, na pewno by nie kupił
    (bo album jest dla niego wart minimalnego ryzyka procesu, nie jest
    natomiast tych $15). Wytłumacz mi w jaki sposób właściciel praw
    majątkowych poniósł stratę. Na czym polegałaby jego korzyść, gdyby mój
    znajomy tej płyty nie ściągnął.

    pzdr

    TRad