  • Data: 2011-02-17 19:16:06
    Temat: Re: Art 82§1
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-17 18:38, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zamieścilam tu skan odmowy wydania wyroku z uzasadnieniam. Byłam
    > poszkodowaną, a stroną to ni diabła nie wiem kto był. Komisariat?
    >
    > Tu, to znaczy gdzie?

    W pierwszym poście. Wklejam jeszcze raz:

    SĄD REJONOWY dla WARSZAWY MOKOTOWA
    VIII Wydział Karny
    ul. Ogrodowa 51A
    WARSZAWA

    Zarządzenie

    Dnia xxxxxx
    p.o. Przewodniczącej VIII Wydziały Karnego Sądu Rejonowego dla Warszawy
    Mokotowa w Warszawie SSR xxxxx xxxxxxx
    zarządza
    na podstawie art. 422 § 3 k.p.k. w zw. z art. 82 § 1 k.p.s.w. odmówić
    pokrzywdzonej xxxx xxxxx przyjęcia wniosku o sporządzenie uzasadnienia
    wyroku z

    dnia xx xx xxxx x. jako:złożonego przez osobę nieuprawnioną
    Uzasadnienie
    xxxxxx xxxxxx jest osobą pokrzywdzoną w sprawie, jednak nie jest
    oskarżycielem posiłkową, a zatem stroną postępowania. Zgodnie z treścią
    art. 422 § 1 kpk w zw z art. 812.§1 k.p.s.w wniosek o sporządzenie
    pisemnego uzasadnienia wyroku może złożyć strona. A zatem stwierdzić
    należy, iż pokrzywdzona xxxxx
    xxxxx nie jest osobą uprawnioną do złożenia w/ wniosku, a tym samym
    odmówić przyjęcia wniosku.

    POUCZENIE
    Na niniejsze postanowienie służy zażalenie
    w terminie 7 dni od daty doręczenia
    za zgodność z oryginałem
    STARSZY SEKRETARZ SĄDOWY
    xxxxx xxxx