  • 1. Data: 2011-02-16 20:30:25
    Temat: Art 82§1
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Witam,
    Nie mogę znaleźć na google konkretów do Art 82§1. Z tego co było
    napisane to dotyczyło jakichś przepisów przeciwpożarowych a na sprawie
    chodziło o co innego.
    Wklejam tutaj skan odmowy przesłania mi wyroku z uzasadnieniem:

    SĄD REJONOWY dla WARSZAWY MOKOTOWA
    VIII Wydział Karny
    ul. Ogrodowa 51A
    WARSZAWA

    Zarządzenie

    Dnia xxxxxx
    p.o. Przewodniczącej VIII Wydziały Karnego Sądu Rejonowego dla Warszawy
    Mokotowa w Warszawie SSR xxxxx xxxxxxx
    zarządza
    na podstawie art. 422 § 3 k.p.k. w zw. z art. 82 § 1 k.p.s.w. odmówić
    pokrzywdzonej xxxx xxxxx przyjęcia wniosku o sporządzenie uzasadnienia
    wyroku z

    dnia xx xx xxxx x. jako:złożonego przez osobę nieuprawnioną
    Uzasadnienie
    xxxxxx xxxxxx jest osobą pokrzywdzoną w sprawie, jednak nie jest
    oskarżycielem posiłkową, a zatem stroną postępowania. Zgodnie z treścią
    art. 422 § 1 kpk w zw z art. 812.§1 k.p.s.w wniosek o sporządzenie
    pisemnego uzasadnienia wyroku może złożyć strona. A zatem stwierdzić
    należy, iż pokrzywdzona xxxxx
    xxxxx nie jest osobą uprawnioną do złożenia w/ wniosku, a tym samym
    odmówić przyjęcia wniosku.

    POUCZENIE
    Na niniejsze postanowienie służy zażalenie
    w terminie 7 dni od daty doręczenia
    za zgodność z oryginałem
    STARSZY SEKRETARZ SĄDOWY
    xxxxx xxxx

    Rozumiem jednak, że źle zrobiłam, że nie byłam oskarżycielem posiłkowym.

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-02-16 21:14:35
    Temat: Re: Art 82§1
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    animka pisze:

    > Rozumiem jednak, Ĺźe Ĺşle zrobiĹ?am, Ĺźe nie byĹ?am oskarĹźycielem
    > posiĹ?kowym.

    Taka znawczyni prawa i taki gruby błąd ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-02-16 21:24:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Wed, 16 Feb 2011 22:14:35 +0100, Johnson wrote:

    > Taka znawczyni prawa i taki gruby błąd

    Da sobie radę :)

    Ale jak to jest, że logując się na jakąkolwiek grupę w pierwszym rzędzie
    rozglądam się za postami animki? ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 4. Data: 2011-02-16 21:34:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Witam,
    Nie mogę znaleźć na google konkretów do Art 82§1.

    zauważ, że chodzi o kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, Dziwny
    skrót, bo ja raczej używam kpow.

  • 5. Data: 2011-02-16 21:40:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Dziwny skrĂłt, bo ja raczej uĹźywam kpow.

    Dziwny to jest twój skrót.
    Gdzieś przepadł zwrot "w sprawach"

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 6. Data: 2011-02-16 21:42:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dziwny to jest twój skrót.
    > Gdzieś przepadł zwrot "w sprawach"

    Ale taki jest używany na drukach procesowych.

  • 7. Data: 2011-02-16 22:09:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-16 22:34, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > Nie mogę znaleźć na google konkretów do Art 82§1.
    >
    > zauważ, że chodzi o kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, Dziwny

    To sie jakoś normalnie kupy nie trzyma:
    Art. 82. § 1. (28) Po wysłuchaniu głosów stron sąd sporządza wyrok na
    piśmie. Przepisy art. 409-411, 413 § 1, art. 418 § 1 i 3, art. 418a,
    art. 419, 422-424 Kodeksu postępowania karnego stosuje się odpowiednio.

    I nic więcej na ten temat. Wyroku na piśmie nie chcą dać. Szkoda, że nie
    nagrałam tego co ten sędzia gadał (mogłam trzymać telefon w otwartej
    torebce i nagrywać), nie zapamiętałam tych paragrafów, które wymieniał.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-02-17 05:09:38
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Da sobie radę :)
    >
    > Ale jak to jest, że logując się na jakąkolwiek grupę w pierwszym rzędzie
> [...]

    Cóż, od wieków znane jest zboczenie nazywane masochizmem;-)

  • 9. Data: 2011-02-17 12:24:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    p 47 wrote:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w
    > wiadomości news:pan.2011.02.16.21.24.04@rudak.org...

    > Cóż, od wieków znane jest zboczenie nazywane masochizmem;-)

    cóż Animka sie rozlewa na kolejne obszary usenetu...

  • 10. Data: 2011-02-17 14:46:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-17 13:24, Marek Dyjor pisze:

    > cóż Animka sie rozlewa na kolejne obszary usenetu...

    A może by ktoś mi wreszcie wskazał pełny tekst patagrafu jak w temacie?

    --
    animka