  • Data: 2005-04-17 17:33:30
    Temat: Re: Art. 56 k.c a funkcja kształtująca
    Od: "Alicja" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 156 § 5 kpk.

    Tak,tak. Art 142 par1 , 143 par3, 41 par2 dkpk jezeli jest sie stroną. a
    zakład ubezpieczeń nie mógł byc stroną jezeli ja nie zgłosiłem u nich szkody
    i nie otrzymali statusu poszkodowanego. Chyba ze prywatnie mogli chodzić i
    wszystkie akta przeglądać?
    Ponawiam pytanie: Co upowazniało (jaki art) na wgląd w akta umorzenia
    śledztwa z powodu nie wykrycia sprawcy w 1993r skoro twierdzą ze ja u nich
    nie zgłosiłem szkody?