eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoArt. 180 K.C. i jego interpretacja...Re: Art. 180 K.C. i jego interpretacja...
  • Data: 2009-08-21 23:24:45
    Temat: Re: Art. 180 K.C. i jego interpretacja...
    Od: " GK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pp. grupowicze bardzo ostro Cię potraktowali, IMHO niesłusznie.

    Zaproponowany przez Ciebie wzorzec umowny narusza interesy konsumentów i,
    jako taki, ma szansę zostać zakwestionowany przez świadomych klientów (a
    potem mało przyjemna procedura z UOKiKiem - chyba nie warto).

    1. Klient nie musi być właścicielem roweru, co to za pomysł.
    2. Nie strasz tak mocno klientów, że za zgubienie kwitu sankcją jest
    niewydanie roweru.
    3. 30 dni to zdecydowanie za krótko. Pomyśl o opłacie (rozsądnej) za
    przechowanie powyżej 10 dni od upływu terminu odbioru i likwidacji przedmiotu
    po upływie, na przykład, 3 miesięcy, oczywiście przy braku kontaktu.
    4. Nie możecie brać danych adresowych klientów z dokumentu potwierdzającego
    tożsamość? Pozwoli to na wysyłanie pisemnych wezwań do odbioru i będziecie
    kryci pod względem dowodowym.

    GK

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1