  • Data: 2006-12-08 07:34:11
    Temat: Re: Art. 153 k.p.
    Od: "Anka K." <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kochana,
    :-)

    > Ta interpretacja jest prawidłowa. Przepis mówi o
    > pierwszym roku kalendarzowym pracy, kiedy naliczasz 1/12 wymiaru urlopu za
    > każdy miesiąc pracy.
    > Od następnego *roku kalendarzowego*, który zaczyna się 1 stycznia,
    > należy się urlop w pełnym wymiarze przysługującym ze względu na
    > staż pracy - w Twoim przypadku jeszce przez rok i troszkę, jest tego 20
    > dni.

    Ja jestem juz o tym przekonana. Ale nie potrafie przekonac do tego
    kolezanki. Potrzebuje jednego-dwoch zdan ktore sprawia, ze zmieni swoje
    myslenie i jakos nie moge takich znalezc.
    Znalazlam informacje, ze takie brzmienie tego art jest od 1 stycznia 2004.
    Gdzie znajde w sieci ten art przed 1 stycznia 2004?

    Pozdrawiam
    Anka